Divoká ORLICE   29.6. - 4.7.2012

Poděkování samozřejmě patří všem účastníkům čundru a především pak těm, co přiložili ruku k dílu ať už při nákupech, vaření, organizaci a v neposlední řadě našim obětavým dovozcům materiálu (Ruda a Pišta).

1. den /Pátek/ - výběr kempu a rozvinutí hlavního tábora

Vyrazili jsme jako již obvykle hned po rozdání vysvědčení a udělení odměn.

Výběr kempu jsme neponechali náhodě a jeli jsme v podstatě najisto do kempu Orlice, který vyhovuje polohou i vybavením. Z důvodu vyzvednutí lodí jsme jeli ve dvou skupinách a po několika drobných zádrhelech s navigací po cestě jsme se vybalili a rozvinuli hlavní stan.

Jak je již dobrou tradicí, k uvodní večeři nachystal vrchní kuchař VV karbanátky, tentokrát vylepšené o dip s koprem.

MńaM-MňaM

2. den /Sobota/ - sjíždění řeky

Po snídani (Dobša přihasil s čerstvým pečivem) jsme vyrazili na 1.etapu tohoto ročníku. Trasa vedla z Potštejna do Kostelce nad Orlicí. Pišta nejprve odvezl vodácké vybavení a mladé "foukače" lodí Maldu, Roba a Václava do Potštejna a po návratu do kempu vyrazil s ostatními vláčkem a se zastávkou na oběd na start dnešní etapy.

Vody sice moc nebylo a především začátek cesty byl trošku krkolomnější s několika přetahováníma po kamenech, ale přesto jsme to zvládli a užili si pěknou cestu za velmi příjemného počasí.

Večer jsme uzavřeli vynikajícím guláškem s fazolema tentokrát z dílny druhého vrchního kuchaře Maťa.

3. den /Neděle/ - Kultura a koupání

Třetí den pod vlivem únavy z minulého dne a z důvodu tropického počasí jsme upravili plán a k mé "veliké radosti" jsme po snídani vyrazili na hrad Potštejn. Byl to moc pěkný výlet a fajn zpestření našeho již docela ustáleného programu a těch pár zoufalců, kterým se nechtělo, může trochu zalitovat (nebo jít v Po a pak se divit, že je zavřeno). Cestou zpět do kempu jsme se zastavili ve Vamberku v Pizzerii na obídek.   www.potstejn.cz           hláška z filmu Černí baroni

Především k veliké radosti všech dětí jsme se po návratu připojili k ostatním na koupališti. Velikou výhodou kempu Orlice je těsná blízkost pěkného venkovního bazénu.

Zakončení dne bylo dost napínavé, provázené slušnou buřinou a někteří z těch "dospělejších" byli nuceni držet plachtu, protože ráno bychom byli zcela jistě bez ní. Ještě, že jsme měli tekuté posilovadlo, které nás udrželo na nohou a zachovalo nám tělesné zdraví.

4. den /Pondělí/ - sjíždění řeky

Po bouři se opět vyjasnilo a proto jsme vyrazili na řeku. Pokračovali jsme dále po proudu z Kostelce směrem k soutoku s Tichou Orlicí. Tento úsek je móóóc pěkný, protože řeka meandruje a docela to i jede. U Lípy nad Orlicí nám však došly síly a zásoba škvarkovky s chlebem a proto jsme před mostem směrem k obci Světlá ukončili naší pouť po Orlici. Většina se vrátila vláčkem do Kostelce a pak jsme dopravili do kempu i lodě.

Odpoledne byl volný program a k večeři oblíbené špagety. Po večeři obdaroval strejda Maťo všechny dětičky (i ty větší) svítícíma tyčinkama, které jim udělali radost a navíc se hodily i při hře "na schovku".

5. den /Úterý/ - Kultura a koupání

Nad ránem nám celkem slušně zabouřilo a s ohledem na nepředvídatelný vývoj počasí došlo k rozhodnutí poslední etapu po vodě odpískat. Náhradním programem, kupodivu celkem automaticky, byl výlet za nějakou kulturou a volba padla na zámek v Častolovicích, ketrý je v současné době ve vlastnictví Diany Sternbergové. Zámek a okolí bylo nádherné a po cestě vláčkem do Kostelce jsme zvládli i oběd v místní restauraci.   www.zamek-castolovice.cz

Jak, že to bylo v Černých baronech?

Odpoledne, po návratu z města se počasí opět pokazilo a bohužel k večeru začalo i pršet. Z tohoto důvodu, jsme museli odpískat večerní táborák spojený s grilováním kuřat a Robin - animátor nemohl plně projevit své pořadatelské schopnosti. Kuřátka jsme opraskli na el.grilu schováni pod plachtu - byly dobré i tak.

6. den /Středa/ - sbalení hlavního tábora a návrat do civilizace

Sbalení tábora, společné foto (již tradičně nejsme v plném počtu, ale když se udělá průnik více fotek, tak se najdem), částečně individuální odjezd a návrat k maminkám.

Čundru 2013  ZDAR

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode